Búbosbanka (Upupa epops) – Hoopoe

Júniusban nagyon elfoglalt voltam. Egyszer kétszer ha kiszabadultam a természetbe… Ezen ritka alkalmak egyike volt mikor búbos bankát fotóztam. Gyönyörű madár. Röpte könnyed mint egy pillangóé, bóbitája mint egy római lovagé. Igazi csoda. A hangját már február óta tanulgattam. Így mire a terepre kerültem éles fotózásra, már jókat beszélgettünk. Néha centiméterekre keresgette a hangforrást a bankafiú a lessátortól.

_____

Hoopoe (Upopa epops)

I had the chance to take picture of this bird in June. The hoopoe is such an elegant creature. It flyes like a butterfly. Since February i am trying to make it’s voice. So when i was in the blind we could easily talk to each other. Sometimes the Hoopoe guy was centimeters from my blind and tried to figure out whats going on.

Hoopoe

Leave a Reply

