Amikor hoznak…

Említésre méltó az az eset, amikor nem visznek (fát lopnak, védett növényeket szednek stb…) a nemzeti parkokból hanem hoznak. Egy két zsák háztartási szemét, építési törmelék stb… Szép látvány pusztán…

Történt egyszer, hogy hantmadarat fotóztam a Magdolna pusztán, Balmazújváros mellett -itt figyelték  meg a Pettyes kakukkClamator glandarius nevű madarat 2005-ben- . Már régóta bent ültem a sátorban amikor észrevettem a “jótékony és adakozó szellemű” urat, amint építési törmelékkel próbálja táplálni a pusztai gyepet. Gondoltam ledokumentálom…500mmes optika és a sátor álcája lehetőséget nyújtott néhány felvétel elkészítésére. Sajnos a dolog nem lépett jogi útra. A képek elkészítéséért még engem varrtak volna be. Személyiségi jogok sértése vagy mi…Ha helyszínen a parkőr nem kapja el őket már szinte lehetetlen számon kérni rajtuk amit tettek.  A parkőrök meg nem lehetnek ott mindig mindenhol sajnos…

Leave a Reply

