Egy barátság kezdete

Fotós “pályafutásom” kezdetén valaki felhívta figyelmemet egy akkor induló madarász oldalra -www.birding.hu- ahol az aktuális madarászhíreket, ritkaságok adatait lehetett megtekinteni. Vállalkozóbb szellemű fotósok, madarászok képeket is tölthettek fel. Egy ilyen galériában lettem figyelmes arra képre, melyen egy réti fülesbagoly volt látható. Köztudott, hogy telente Balmazújváros belvárosában nagy számban gyűlnek össze az erdei fülesbaglyok néha egy egy réti is társulván hozzájuk. Sok fotóst és madarászt vonz ez az esemény, így én is éltem a lehetőséggel. Nagy meglepetésemre ugyan azon a fán tudtam megfotózni én is azt az egyetlen réti fülest, mint ahogy az a fent említett képen látható volt. Azonnal billentyűzetet ragadtam és írtam a feltöltőnek, hogy hogyan is lehet ez. Kiderült, hogy egy nappal előttem fotózta le a madarat ugyan azon a helyen. Itt kezdődött mai napig is tartó barátságom Nehézy Lacival. Néhány e-mail váltás után már személyesen is találkoztunk egy közös fotózás alkalmával. Azóta rendszeresen járunk együtt fotózni, így az említett baglyos képünk nem az egyetlen ami hasonlít a másikéra:) Sokat köszönhetek Lacinak, aki kezdő lépéseimet egyengette, sokkal tapasztaltabb és jobb fotós lévén.

Aki “bemutatott” minket egymásnak 2005. januárjában:

reti-fulesbagoly-asio-flammeus

Közös fotózás a Hortobágyon:

nehezy_1

Leave a Reply

